Stäm banden

I fredags efter jobbet drog jag och Fredrika hem till henne och Josse, käkade nybakda bullar och kollade roliga grejer på Youtube. Efter det besöket drog jag till NK där Lisa jobbar, efter att hon fixat allt drog vi för att käka i kungshallen,  åt något grekiskt tillsammans med ett glas vitt. Jag har saknat Lisa, så var mycket trevligt att träffa henne, synd bara att Elsa inte kunde komma. Vaknade på lördagsmorgon med att ha tappat rösten, jag var sjukt hes i fredags så det blev resultatet, så nu är jag både lite smått förkyld och stum, waawawiwa, kul va?

Så nu när jag är hemma och vilar upp mig tänkte jag att jag skulle göra om mitt rum, har köpt vit färg, mönster osv. Ska börja spakla nu snart hade jag tänkt, har tagit ut alla mina möbler och grejer så nu är det bara att sätta igång...Ses!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Ååh, vad jag hade velat vara där!! ska göra allt i min makt för att komma ner i helgen! big looove!

2007-01-23 @ 10:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback