Sparade minutrar

Igår eftermiddag efter jobbet blev det en fika med linn, som numera pluggar in estockholmo. Var kul att se henne, vi mötte senare upp Erik och tog oss lite natchos på någon sjysst tacobar vid hötorget. Chillade i Linns lägenhet, den var mys! :d Kom hem runt halv elva i Bondköping :d, lagade mat som jag sen kunde ha med mig till jobbet dagen efter och efter att ha varit uppe i varv hela dagen var jag sjukligt trött. Ville ha någon som kunde ta hand om mig denna kväll, massage och mys skulle inte suttit fel, haha men icke!

Vaknade imorse av att klockan hade tickat alldelles för mycket på de få minutrarna jag sparat för att precis hinna med mitt tåg, slutar med att jag halvt springer till tåget för att den jävla gamla cykeln frusit pga all snö och kyla, obeservera detta var klockan sex på morgonen! Fyfan för snö en dag som denna! Vem vill ha snö  nu? Visst det är sjysst att åka snowboard odylikt, men vafan ska det vara nödvändigt när snön svek oss i december! Kom hem alldeles nyligen, har skrivit ett brev på engelska till Claire angående jobbet i London, hoppas på det bästa, om jag får det åker jag i mitten på mars! :d

Imorgon blir jag 20år, wwiiii!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gör som jag - bli medlem på Gratisgeneration, värva fler medlemmar och få då gratisprylar, jag har valt bärbara högtalare till min Ipod/Dator och en digitalkamera. Andra saker att välja mellan; presentkort 500kr på MQ/Vero Mod, Sex and The city shoeboxen. Tryck på länken - http://gratisgen.se/?ref=60247 och välj "nr1 Bli medlem och välj två prylar" till höger och registrera dig. Låt koden längst ner stå kvar.

Skynda!

2007-01-24 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback