Förföljd

Efter jobbet tog jag en sväng till julias café, där mötte jag alexandra som jag inte sett på länge. Hon var skitsnygg,hon hade varit på någon make-up kurs. Jag och julia tog en fik, hon bjöd på någon kaffespecialare, jag berättade om en snubbe som förföljt mig från jobbet två gånger, första gången ända till drottninggatan innan jag skulle fika med julia, andra gången igår ända till mitt tåg till nyköping men vände om då jag klev på tåget. Fett obehaglig typ! Nästa gång han förföljer mig då jävlar! Han snackar engelska, men kommer från något fransktalande land. Snart är han efterlyst, håll utkick! :d Skulle ta tåget hem efter fikan med julia, det blir tågkrock i stuvsta vilket gör att hela tavlan av avgående tåg skjuts upp en timme, fett mycket folk överallt, men nu är jag äntligen hemma pjuu och sjukt trött så sitter här med bärbara, lyssnar på musik och ska snart somna in i någon sjysst dröm hoppas jag!:d Om jag fick bestämma så skulle det bli en dröm om sommar, hoppas jag faller in i en sådan dröm i natt! Hejhej hemskt mycket hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback