Last holiday

97025-175
Mattias, jag och Oscar (bild från versan)

Det är riktigt dåligt med uppdatering i denna blogg för tillfälligt!
Denna helg fick bli en avskedshelg innan jag sticker till London nu på måndag!
Kvällen började med att vi korkade upp rödvin, sen drog vi vidare till versan, kvällen
slutade sent, jag, julia och gustav somnade inte hemma hos mig förrän vid klockan
halv fyra på morgonen! Imorse vaknade jag med värdens baksmälla, ska fasen
aldrig mer dricka igen! Efter att mina gäster gett sig av tog jag en promenad för att möta
lisa hemma hos sebastian. Jag och lisa gick ut på en promenad i vårvädret! Det var riktigt
härligt! Har nyss kommit hem efter att en fika med Linnet och hoppas på att mina baksmälla
någon gång kan försvinna! Ikväll blir det schlagerkväll hemma hos jozzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback