Middag

Gårdagens eftermiddag tillbringades i stallet med städning. Har sålt hästen nu till en tjej från Sigtuna, så städade ur boxen osv. Känns lite tomt nu när man vet att man sålt hästen, men samtidigt så finns det inget som hindrar en om man vill resa eller göra någonting på annat håll. Det var orsaken till att jag sålde, att man inte vill känna sig låst om man vill iväg. Har kvar alla grejer som transport, sadel mm. Om det nu skulle vara så att man tar upp det igen, kan det vara bra att ha. En stor passion som ligger varmt om hjärtat är svår att bara släppa. Kommer säkerligen återvända till den en dag, det är bara en tidsfråga! 

Kvällen tillbringades hemma hos Bella i Oxelösund. Det blev middag med vin, god mat och trevligt sällskap. Jag, jozzi, sofia och linnet tog oss ut på cykel (40min), vilket jag förvånades av mig själv att vi även tog oss hem på klockan sen natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback