En utekväll

HOLYSHIT, igår bjöds det på en riktig utekväll på Stockholms gator vid Norrmalm. Tog pendeltåget från Gnesta till Tumba, kändes kontigt att sitta på bussen till Gnesta, det var inte igår, fick lite flashbacks. Vid väntan på pendeln gick jag in på Gnestas Konsum och köpte mig några öl och sen lite nybakat bröd åt Julia och Alexandra. Vi började förfesta med min Uppsala sprit, smakade skit men den väckte oss till liv. Hade sjukt jäkla roligt! Drog sedan vidare till Nalen, dansade..fortsatte..dansandet på Ace, Mango. Var full, Julia också! Träffade okänt folk, bla. två riktigt trevliga tjejer. Drunknade i en pojkes ögon, en vacker pojke/man. Svårt att definera det där, om man ska kalla honom pojke, kille eller man. Han var 23, tycker att ordet man låter för gammalt, pojke för litet och kille tycker jag låter fett fult. Hångel. Klockan tickade stängning. Jag, Julia och Alexandra tog varandra i armkrok och gick mot bussen för att åka hemmåt. Tack för en riktigt trevlig kväll tjejer!     


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hitta nya krogar och nattklubbar på krogguiden.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback