2 dagar kvar

Okej, nu var det några dagar sedan. Sorry! Torsdagen, hmm..den ägnades tillsammans med Fredrika och Ake. Köpte kinamat och kollade på "Vänner". Hell yeah, kan det bli mer tjejigt eller!?

Fredagen började med att jag städade min våning, tog en lunch på stan med lisa, elsa, linn och jozzi. Var längesedan, så var riktigt kul! Efter det gjorde jag stan, något som jag inte brukar pga pengabesparing. Fick ett presentkort på Lava efter en modevisning som jag gick förra helgen. Så gick därifrån med en svart, rätt schysst tröja!  Införskaffade mig även ett par nya skor, Cheapo från JC och en praktisk "upphängnings-hylla" som jag kan ha i Barcelona. Köpte mat på Konsum till min gäster som skulle komma lite senare, sen cyklade jag hem med schysstast musik i hörlurarna. Började rammla in gäst efter gäst..tillslut var alla på plats för att komma i rätt stämning för en reaggekväll på O.T. Det är endast på reaggekvällar jag besöker O.T.  Dom ytterst få kvällar som det varit reaggekväll, har varit på topp! Efter att vi ätit och druckigt gott med härligt sällskap hade alla fått en bra stämning inför the dancefloor. So then we left for the party...Det blev en riktigt lyckad kväll!

Lördagen började fint med en bakis hemma hos Fredrika, hallelulja! Gick hem till mig, tog en lång dusch och försökte ta till alla mina knep för att få bort baksmällan. På eftermiddagen åkte jag och min familj till Stockholm för att gå på teater. Gick på "Lögn i Helvete" på kinateatern. Det var riktigt mysigt att umgås med familjen, särskillt nu innan jag åker och allt. Nu är det bara två dagar kvar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback