Limosine & party

Londonlivet ar allt fran barnpassning till glamour! Denna wek har det festats fredag och lordag! I fredags fick jag aka limo, en vit lang limosine med barskap och riktigt sjysst musikanlaggning! Vi cruisade in till London centrum efter att ha atit middag pa en sjysst kinarestaurang. Vi stannade precis utanfor on anon, en klubb med fyra dansgolv och chafforen oppnade dorren for oss. Jag hade hogklackat, iordninggjort utslappt har och skinpaj, det enda som fattades var paparatzifotograferna, haha! Jag festade tillsammans med marcus (som ar skadespelare i London, som jag traffade i Barcelona, som fixade gastlistan, saklart :D) och hans vanner, plus mina svenska vanner som jag lart kanna har nere! Kvallen bjod pa drinkar och dans all night long! Denna kvall blev en san dar kvall man sent kommer att glomma!  


Igar hangde jag och marcus, vi chillade hela dagen pga att kroppen var ratt forgiftad av all alkohol som konsumerats, sen blev det en lang promenad langs camden lake!

(Ska forsoka lagga in bilder fran kvallen inom kort!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback