Saltsjön

Fått låna en lägenhet av två vänner från Boden, helt gratis nu i några veckor, lägenheten ligger längs Saltsjön. Så nu är det pendeltåg från slussen som gäller i fortsättningen, istället för tåg hem till Nyköping. Lägenheten är en stor tvåa, som lika bra skulle kunna vara en trea. Stort kök, stora fönster och den vackra naturen vid Saltsjön. Efter att jag, kristin och joanna fick sluta tidigare från jobbet igår åkte vi ut till deras lägenhet och chillade, fick reda på att en av våra arbetskamrater på jobbet har ett förflutet som jag fortfarande är förvånad och chokad över! Fyfan vad det fick oss ett gott skratt! Tog tåget hem till Nyköping, möter Erik som jag får sällskap av på tåget. På kvällen blir det myshäng med jozzi, deras katt väckte mig i morse av att den gick på mitt bröst och på mitt ansikte, var fett obehagligt att vakna med en tass i ögat och en kringlande svans!  
97025-138


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback