Lösning på problem

Dags att se möjligheterna i svårigheterna och omvandla en dålig sak till en bra grej. Mín tacksamhet över det jag har, det jag haft raderar ut problem från huvudet. Vi har ungt blod som pulserar i våra ådror och studs i dojan. Vi måste gasa nu när vi kan! Livet är ju så jävla vackert! Nu står vi här ännu en gång, du och jag, inför samma gamla problem som vanligt. Jag vet inte som vanligt hur vi ska lösa eller komma över dom här sakerna som står mellan oss. Om jag fick välja tror jag det bästa är om vi skiter i det och inte gör ett piss, så kommer nog tiden att lösa hela grejen. Tiden läker alla sår, som folk brukar säga! Jag saknar dig fucking mycket, det vet du, det har jag sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback