Freeedag

Fredag börjades med lång arbetsdag som sedan fick förvandlas till en party-all-night-long. Jag och lisa tog ett glas vin och snackade shit. Sedare dök olivia (födelsedagsbarnet), maria och sebbe upp och vi gjorde ett försök med jag-har-aldrig, fler folks dök upp, festen fortsatte, jag och grabbgänget tog en sväng in på nummret, drog snabbt vidare till versan/sky och drog oss en sväng över dansgolvet. Man kände sig som en av dom äldre, den generationen som är ett huvud längre och får sig att känna sig som man återvänt till högstadiedisco. Klockan tickade för fort, det blev stängningsdags. Vi drog vidare på efterfest hos Angelika och Jonas, den blev sjysst med johans gitarrspel in på morgontimmarna. Jag och Lotten gick hemmåt, jag somnade i min säng klockan halv åtta på morgonen vilket fick mig att få lite ångest eftersom jag skulle ta mig till stockholm samma dag bara några timmar senare.


97025-12897025-12997025-126
97025-13097025-132
97025-13397025-13597025-134

Foto: Lotten stedt


Dagen där på träffade jag julia, vi drog och handlade choklad och cigg, hade vin i påsen, hej hej hemskt mycket hej hälsosamma liv! Vi drog hem till henne, tog nåt glas vin och laddade upp inför kvällen. Tog oss till Fredrika och josse på förfest, skulle till Vänner & Bekanta men vi dissade och drog oss till Ace istället. Afteer kvällens festande tog vi oss till Mcdonalds köpte cheesburger och lyxade oss en taxi hem till julias port! Vaknde klockan för tidigt pga att julia skulle till sitt fik och jobba, så jag tog mig till fredrika och josse, käkade frulle och nu ska vi iväg hela bunten, byeeebyeee! 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback