En del av versen

Gårdagen bjöd på en lång visit på hårsalong, satt i frisörstolen från fyra på em till klockan halv åtta. Pjuu! Maria, frisören snackade en hel del, fick gratisprodukter och en väska. Riktigt schysst brud, men blev lagom trött efter cirka fyra timmars visit. Efter hårsalongen cyklade jag hem till jozzi, började förlira lite. Våran förfest fick besök av Bergis och Erik. Bjöd även dit josse och några till som ramlade in. Gick senare ut på krogen. Jag drog hem rätt tidigt eftersom jag skulle gå modevisning dagen efter.

Nu kom jag nyss hem från modevisningen. Helt slut, gick upp klockan sju efter en sömnlös natt. Kanske kommer slänga upp bilder från visningen, det återstår att se! Heejråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback