Miercoles

Vaknade klockan halv atta, var ratt trott efter garddagens middagsbjudning, kakade frukost, kladde pa mig och tog den vanliga promenaden till skolan langs La Rambla, forbi Catalonya till gatan Carrer de Bruc dar skolan ligger. Pa vagen mots man av vackra duvor som i flock alltid letar efter nagot atbart, av stressade business snubbar, tiggare, vackra byggnader...Otroligt vackert omrade! Genom horlurarna strommar min blandning mellan sjyssta latar jag lagt in pa telefonen till spansk radio. Marc horde av sig under dagen, en skadespelare fran London som jag traffat har nere. Han ar en sjysst prick, som manga andra har nere! Satter mig ner sa fort jag kommer fram till skolan pga traningverken fran gardagens joggingrunda langs stranden. Det ar otroligt fint att springa langs stranden med stjarnhimmel, den fina kvallsbelysningen och en lysnade mane. Korde lite situps ocksa, ni som kanner mig undrar val hur jag mar.Hehe. Men har ar det faktiskt riktigt harligt att ta en joggingrunda. Ikvall ska jag traffa Julien och nagra vanner till honom, vilket ska bli mycket trevligt! Hade finfint! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback