Fullfjadrad student i lyxforpackning

Luften ar friskt kall, loven faller oundvikligt ner langs La Rambla, solen ar snal med sin narvaro och det borjar nu vaxa fram en kansla av att arstiderna byter av varandra. Varmande halsdukar och mossor ar ett allt vanligare fenomen i Barcelonas december dagar. Krypa in i nagot schysst, mysigt hak, ta en fika och snacka skit ligger pa topplistan. En varmande cafe con leche sitter aldrig fel!

Dom senaste dagarna har detta skett: Hangt pa Manolo och Fellini med "Kicke" (som forovrigt ar sjukligt lik Johnny Deep) och hans vanner, Festat pa Fefone; medan alla andra dansade ruset av sig satt jag och snackade spanska med en god van, Marcelo fran Argentina. Samtidigt samma kvall blir Ori bestulen pa stranden med Ronaldinio-trick. Fikat en hel del, bla pa Shilling med jozzi, sofia, fia, ori och linnet. Denna fika var tvungen att namnas pga att Ori gav oss alla ett gott skratt denna kvall. Igar blev det lussebak och film hemma hos Petter, Gustav och Johan i Rockafort!

Sedan maste jag stolt namna att jag hunnit kopa alla mina julklappar har nere, tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback